Hoe krijg ik een brazilian butt? Met deze 5 moves fitgirl!

1789 Views 1 Comment
Hoe krijg ik een brazilian butt

Wil jij er ook graag flawless uitzien in je bikini komende zomer? Vandaag geef ik jullie 5 handige moves en ben je binnen no-time verzekerd van prachtige billen fitgirl! Ik weet hoe moeilijk het is om jezelf van de bank af te trekken en naar de sportschool te gaan. Maar deze moves kun je ook gewoon thuis doen. Dus geen excuses meer! 😉 Lees alles over de vraag… Hoe krijg ik een brazilian butt?

Hoe krijg ik een brazilian butt? Lunges!Hoe krijg ik een brazilian butt

Lunges zijn een bekende en super goed werkende oefening. Je traint hiermee je bilspieren en tegelijkertijd ook je bovenbenen en hamstrings. Kun je deze oefening makkelijk aan? Dan kun je ook voor een heavy variant gaan met nog meer effect! Doe de work out nu met twee dumbbells die je naast je lichaam houdt. Ga voor drie setjes van 12 herhalingen. Dat deze oefening top werkt zal je de volgende dag zeker voelen! Alles voor de brazilian butt! 😉

Glute Bridge & Hip ThrustHoe krijg ik een brazilian butt

De glute bridge oefening wordt ook wel verward met de hip thrust. Het enige verschil is dat je de glute bridge zonder gewicht doet en de hip thrust met gewicht. Deze oefeningen zijn heel erg goed om je billen te liften en ze een mooie vorm te geven. De glute bridge kan je zonder gewicht 20 keer doen. Doe dit wel erg langzaam en blijf goed ademen! De hip thrust kan je in 3 of 4 setjes van 10 herhalingen doen. Deze ga je voelen, wees gewaarschuwd!!

There it is: SQUATS! Hoe krijg ik een brazilian butt

De squat is een oefening die heel veel mensen gebruiken voor het trainen van meerdere spiergroepen in één oefening. Het is een samengestelde oefening waarbij je zowel je billen, benen, kuiten en ook je buikspieren traint! Perfect! Dit komt doordat je bij het squatten heel goed je evenwicht moet houden. Het is bij squats aanbevolen om te beginnen zonder een gewicht. Later kun je dit opvoeren door het aantal herhalingen te verhogen.

Bij de squats wordt vaak gezegd dat je knieën niet voorbij je tenen mogen komen. Dit is een richtlijn, het hoeft dus niet perse te werken voor jou!

Chair kicksHoe krijg ik een brazilian butt

Zet een stoel voor je neer. Leun met je handen op de stoel en strek hierbij je armen een beetje. Je duwt je been recht omhoog en houdt je evenwicht door het vasthouden van de stoel! Voor het beste effect is het de bedoeling dat je billen aangespannen zijn. Let er op dat je je heupen niet naar buiten duwt bij het omhoog tillen van je been. Herhaal dit 3 keer in sets van 10 tot 12!

Hoe krijg ik een brazilian buttDonkey kicks

Voor deze oefening bestaat er een fitnessapparaat, maar je kan het natuurlijk ook gemakkelijk thuis doen. Deze oefening is speciaal voor het vormen van mooie ronde billen. Let op dat je rug recht is, want dit is voor het gewenste effect heel belangrijk. Doe deze work out in setjes van 20 herhalingen en herhaal dit minimaal 3 keer.

SleHoe krijg ik een brazilian buttep, train, eat, repeat!

Voordat je aan deze workouts begint is het heel erg belangrijk dat je goed hebt geslapen en energie hebt. Sommmige meiden gaan het liefst voor het ontbijt, terwijl anderen eerst een goede bodem willen hebben en liever later op de dag gaan. Zorg dat je na een maaltijd 1 of 2 uurtjes wacht voor je begint met sporten! Sla het ontbijt nooit over, dit is de belangrijkste maaltijd van de dag. Een goed ontbijt bestaat uit gezonde voedingsstoffen!

Water everywhereHoe krijg ik een brazilian butt

Als laatste is het zo belangrijk om genoeg te drinken! Een volwassen persoon heeft gemiddeld 1,5 tot 2 liter per dag aan vocht nodig. Tijdens een workout is het belangrijk dat je genoeg drinkt!

Wil je meer handige beauty tips lezen zoals het artikel ‘Hoe krijg ik een brazilian butt’? Kijk snel verder tussen alle artikelen in mijn beauty blog!

Foto bronvermelding: Uitgelichte afbeelding: Your Fashion Avenue, foto 1 t/m 5: Pinterest, foto 6: Your Fashion Avenue, Foto 7: Pinterest

1 Comments
  • Anneke

    Beantwoorden

    Leuk artikel!! Ik wil inderdaad super graag bikini proof zijn. Ga de oefeningen zeker proberen! Thnks.

Leave a Comment to Anneke Cancel Comment