Killerbody boek van Fayah Lourens!

3149 Views 0 Comment
my killerbody

Je hebt het vast en zeker al vaak in het nieuws of op internet voorbij zien komen: Killerbody dieet boek van Fajah Lourens. Je hebt er zoooveel over gehoord en daarom wil ik jullie graag meer vertellen over de inhoud en mijn ervaringen met het boek. Voor mij ideaal omdat ik dit jaar meer wil gaan sporten! Ga jij het ook aanschaffen?my killerbody

Killerbody dieet boek

Het Killerbody dieet van Fajah Lourens is al een tijdje erg bekend. Door de reviews ben ik erg geïnteresseerd geraakt in dit boek van de koningin fitgirls. Het boek is bedoelt om je met een 12 weken dieet en trainingsschema voor thuis te helpen met het doel dat je voor ogen hebt. Ben je totaal geen sporter, maar wil je wel wat kilootjes kwijt? Don’t worry, want je kunt ook alleen het dieet volgen. Ook zit er voor de sporters een sportdieet in het boek, dit is een speciaal dieet met een fitness trainingsschema. Waar veel mensen over vallen is het ‘omarmen van je hongergevoel’ aldus Fiona Hering (lifestyle deskundige). Eerlijk gezegd schrok ik ook toen ik las hoeveel kilocalorieën je per dag mag eten. Ik eet zelf veeel meer. 🙂 Voor mij zijn de oefeningen het interessants. Al doe ik wel handige inspiratie op omtrent gezonde voedingsproducten en de diverse lekkere en healthy recepten.

Handige working outs

Voor in de sportschool zijn er 4 verschillende schema’s gemaakt. Zo kun je 2, 3, 4 of zelfs 5 keer per week trainen. Ook staan er handige oefeningen in die je thuis kunt uitvoeren. Je bepaalt dus helemaal zelf of je thuis, in de sportschool of helemaal niet traint en alleen het dieet volgt. Persoonlijk ga ik voor de thuis training, in mijn drukke leven past dit momenteel het beste!

Keep moving & keep going

my killerbodyIk ben vooral veel met de oefeningen bezig en niet met het afvallen. Persoonlijk ben ik tevreden met mijn figuur, maar mag mijn body wel wat strakker voor de zomer! Ik wil ook zo’n prachtige killerbody a la Fajah in m’n bikini. 😉 Daarnaast vind ik een gezonde levensstijl belangrijk en ik denk dat dit boek mij hierbij zal helpen. Er staan ook nog eens hele lekkere recepten in, hmmm! Aangezien ik al 2 keer in de week probeer te bootcampen of lekker te rennen, kies ik ervoor om de working outs elke avond thuis te doen. Dit is voor mij persoonlijk ideaal. Heb je meer tijd dan kun je natuurlijk ook naar de sportschool gaan. De oefeningen die in het boek staan zijn helemaal niet moeilijk. Het enige wat je nodig hebt is een stoel, springtouw, elastiek (en veel motivatie natuurlijk, hihi). In het boek staan o.a. oefeningen zoals sqoats, planken, lunges, push ups.

Motivation is important

Volg je het dieet + de oefeningen? Dan staat er in het boek een handige motivatie tip! Ik heb namelijk van een aantal meiden gehoord dat het af en toe best lastig is om zoveel discipline op te brengen my killerbodyen het echt vol te houden. Bijvoorbeeld om die koekjes en chips te laten staan (ik ben namelijk een echte snoeper, hihi). In het boek vertelt Faya dat ze een foto van haar doel-lichaam op de koelkast plakte. Dit motiveert haar steeds opnieuw om geen zoetigheid te pakken als ze het plaatje van haar ideale lichaam ziet. Ook vertelt ze dat je steeds een foto van jezelf moet maken om de 2 weken. Zo ga uiteindelijk steeds meer resultaat zien en blijft het je motiveren!!

Ben je alleen geïnteresseerd in gezonden recepten? Faye heeft nu ook haar 2e boek, My killerbody recepten boek, gelanceerd. Meer informatie over recepten, trainingen en afvallen kun je vinden op www.mykillerbodymotivation.com! 

 

0 Comments

Leave a Comment